Söndag 31/8 Mitt rum på Sätergläntan

Allmänt / Permalink / 2
Jag måste stanna upp ock skriva om mitt rum därför att den är så viktig för mig. Rummet är jätte fin ock helt vitt, utsikten, som ni har sett är fantastisk! Bordet jag sitter ock skriver vid är ett gammalt fint möbel, med roliga lådor, ock jag har också ett gammalt sekretär, resten är nya ganska tråkiga möbler. Igår var jag i Leksand med några trevliga smeder ock vi gick på loppis, mina fynd var ett gammal sockerkaksform, till min frukt!(äpplen o bananer)
en te mugg ock ett genomskinlig paraply, jag är inte hundra på min ide med paraplyet men jag kommer att ha det på prov ett par dagar!
Jag vet inte hur jag skall möblera riktigt, ska det vara vitt, eller färgglatt? Jag skulle kunna passa på ock använda alla mina gamla spetslakan som man inte kan ha hemma?
En så länge ser det ut såhär
 
Iden med paraplyn
 
 
Ur fint litet möbel
 
 
Min säng, samt sekretär
 
 
Bara se
 
 
 
 
 
 
#1 - - Ingela R:

Himmel vilka fina broderade kuddar!
Har du gjort dom? Bästa hälsningar Ingela

Svar: Hej Ingela! ja jag har broderat kuddarna, kul att du gillar dom. Tack P
Patricia

#2 - - ulla fredriksson:

Trevligt att få titta in i ditt rum som nu börjar att bli ditt eget.Gammalt och nytt möts och det gör rummet mycket intressant.Och utsikten kan man inte heller klaga på.Ha en fin måndag.

Till top