Veckobrev...

Allmänt / Permalink / 2
...eller vad jag ska kalla det. Uppkoplingen på Sätergläntan fungerar men inte idealt! den är seg ock mitt tålamod när det gäller datatid är begränsad. Så, i fortsättningen blir det som jag hade bestämt tidigare, veckoraport, ja det var ett bra namn! ibland måste en tanke omarbetas, provas, godkännas eller omprövas, så i detta fall, nog om det.
Veckan har varit underbar, ock jag känner mig lycklig, just nu känns det som om jag äger allt!
Vi började i torsdags med en kudde i kläde, men det skall bli en kvällsgöra, kuddarna skall sedan bo på textilhusers fika rum.
Vi har också börjat med växtfärgning, men en så länge teoretisk kunskap.
 
 
 
min arbetsplats
 
 
startar på kudden
 
 
 
#1 - - ulla fredriksson:

Er första vecka har handlat mycket om att lära känna de olika specialiteterna och att lära känna varandra,oavsett teknikval.Att bidra till trivseln på skolan är också viktigt.Det verkar som att skolan vet vad den står för och det är jättebra.Ett internat med fina intentioner också,Jag ser fram emot veckobrevet.Förstår att kursen tar tid och anknytning upp till berget verkar vara lite si och så.Skön helg.

#2 - - Ingela:

Vad roligt att du fortsätter att skriva på din blogg.
Du ska veta att den är mycket inspirerande och man är
nyfiken varje dag om du gjort något nytt inlägg.
Vill också säga att du måste vara väldigt skicklig, vilka fina broderier du gör (och även stickat) och vad fort det går. Det verkar som du har hamnat helt rätt nu när du börjat din utbildning på Sätergläntan.
Lycka till!! Ingela

Till top