Tisdag 30/9 Haremsbyxor

Allmänt / Permalink / 1
Jag har inte kunnat bestämma mig för vilka byxor jag ville ha, så jag tror att jag gör båda, men de jag gör först ock är viktigaste får bli haremsbyxorna, ett par sköna, stora byxor i poplin.
Idag hann jag bli nästan klar på andra omgången av toile, men det tar lite tid eftersom jag ska rynka så mycket tyg.
 
 
Många veck i midjan ock i byxbenets slut
 
 
mod boarden till mina haremsbykor, tänkte göra de gröna men hittade inget bra tyg, så de får bli svarta
 
 
regn ock ruskigt...
 
 
...men idag var det fint...
 
 
 
#1 - - ulla fredriksson:

Det är höst även hos er .Vi har varit lyckligt lottade med några riktigt fina och soliga dagar.Nog blir det härliga haremsbyxor men oj vad mycket arbete ni får lägga ner på dem med så många och fina detaljer.Ha en fortsatt fin vecka.Jag ser fram emot helgens broderikurs ledd av Britta Marakatt Labba.Arbetar ännu onsdag och torsdag och på fredag,lördag och söndag är jag i Luleå på kursen.Nog har vi det bra som får ägna oss åt saker vi älskar att gör.Ha det så gott.

Till top