Måndag 25/5 Sista veckan på Gläntan

Allmänt / Permalink / 2
Catwalken gick bra, allt klaffade, musiken var awesome alla var glada ock hjälpte varandra, vi var bäst allihopa. Det finns massor av bilder på FB men nu tänkte jag bara visa vad jag har gjort. 
Jag fick massor av positiva kommentarer så jag är glad ock stolt för mina plagg.
 
Dessa foton är Sätergläntans, fotografen Slawa Druk
 
 
 
 
 
   
#1 - - ulla:

Bara älskar den blåa klänningen,troligen i siden, och du är så vacker i den.Kappan i blått är nästa underbara sak.Du har verkligen gjort dig en fin ny garderob med kläder med fint snitt och i så fina tyger.Väskorna är också så fina även om bilderna inte har gjort dem rättvisa.Ha en fin examen och njut av de sista dagarna med gänget.Kramar

#2 - - Ullebulle:

Vilka härligt bilder och fina kläder!! Kul att se :D bra jobbat mamma <3

Till top