Slowmade in the woods...

Allmänt / Permalink / 1
Exakt ett år sedan jag skrev sist...
ock mycket har hänt.
 
Men jag tänker inte skriva om allt blod, svett ock tårar jag gjutit sen förra året...
Bara nämna att det har stundvisst varit ett helvete men att det också funnits underbara stunder!
Livet...
 
Vad jag ska skriva om är mitt liv i Stugan, vi, L ock jag, flyttade till våran lilla sommarstuga sista helgen i augusti.
Hon är ca 60kvm delat på två våningar, har 2 öppna spis plus en spis som är kopplad till vattenelement, så hon kan ganska snabbt värma upp sig.Stugan fick el i sommras men det finns ingen vatten, dock finns det en brunn på gården vi ska försöka få att funka också ock så finns det ett gammalt utedass som håller på att falla ihop! Ja, det är inte bara dasset som behöver hjälp! 
Vi älskar all bo här, Stugan ligger i slutet av en skogsväg, ock vi har 3 st fasta grannar ock ett par som är här sommartider, det finns ett par sommarstugor till men de som vistas där ser vi inte så mycket av.
Jag mår så bra här, det är ett sådant annorlunda liv...
 
...allt tar tid ock får lov att ta den tiden...jag låter mig själv att ta tid...att tänka...att göra, eller att låta bli.
under dessa månader har jag ägnat många timmar åt att bara se eller höra eller andas.
 
Vill du följa med mig på mitt nya äventyr, hur jag löser problem eller skapar något nytt...eller vad jag nu gör...
 
Med Vänliga Hälsningar Patricia
 
PS: följ med mig på instagram, slowmadepgl, där är det mera i stunden bilder!
 
 
 
 
Lägget just nu ^^
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anneli:

Kul att du börjat blogga igen!! ♥

Svar: <3 tack
Patricia

Till top